Si CooMEL ! =D

Monday 16 January 2012

Senyum dan gelak . =D




Seperti tajuk yang dilihat di atas . . Mesty tau an ape itu ! So , Sini aku nak cite nieyh . . aku suke wat bende tue . . . Senyum dan geLak ! dan aku sgt addicted dgn senyum , even dUduk sensorang . Heheh . biakan . Tak kire laa jumpe sape pon an jalan kat mane pon mesty aku akan senyum . No matter what . . confirm jerp aku cam senyum camtu , padahal aku tak kEnal kot sape org-2 itu . . .

Lagi an an , aku sUke sanGat gelak sebab yeah thing yang jadi tue mesty la lawak kan kan . harus la gelak . Eyh jap ! dah bukan harus daa wajib okayh . haha . . even kenkadang bende tue tak lawak bagi orang lain tapi for me it is . . so , what can i do an an . . gelak jerp laaa . =D

Act , bende nieyh bagus au . . selain leyh wat kite ceria kita gak at the same time wat orang lain gelak . Lain cite ar kan kalau org itu teNgah stressssssssss . . Memang ape pon tak leyh . haha ! haRus nak makan penampar free deaa laaa. Tapi berpade la nak gelak jgn sampai menjatuhkan maruah org lain dan sewaktu dgnnya eyh awakkk . Heee ~




Next , bile aku gieyh mane-2 . orang-2 mesti cam tgk . . Sampai BFF aku Aisha Shahid segan nak jaLan ngan aku . . sebab orang pandang . Hati kecilku bersuara " Dorang mesty ingat aku gila neiyh ! " Hahahaha ! takleyh blaa . . pape pOn just enjoy jerp eyh . . Gelak tue kan bagus . . and senyum tue pLak sedekah ! Tak rugi kalau kita senyum kat org . Tambah lagy pahala ade la an . .

Next , cerita pasal gieyh kedai . . aku seLaLu mengharap org yang jaga kedai tue senyum and ramah . Tak dek laa masam mengalahkan cuka dan peria . . And bile dye nak tnye nak brg ape pon nak xde la maraa melebih - lebih dari angry bird .. awwwwhh ! heeheh . . and please la be niceee dgn orang lain . . Orang pon suke masuk kedai uhh nnti . .



So , lastly , biakan org nak kate kita gila . Biakan orang nak mengate . . janji kita bahagia dengan ape yang kita ade ! <3 <3 <3

4 comments:

  1. btol..bia apa org kata,jnji kita bhgia..done follow u..
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA ! itu yang pasti . hehe .
      Follow ? owhh yeah-2 thanks . <3

      Delete