Si CooMEL ! =D

Sunday 15 January 2012

Awak !

heee ! saya nak stOry Mory pasal someone niEyh ! Saya keNaL dye an 22 Sept 2011 , dye aNta IM kat FB suh saya tiDo ! haha . sO , cmtu la kenal nye . Tak lame lepas itu , we boTh text . . .sampai la sekarang ! awkward pon ade kenkadang tue. . huh knp ? alaahhaaii jap laa nak cite la neiyh . isShh awk nieyh , saba-2. . haHa . kITorang text cam dah kenal lame da . padaHAL baru jerp kOt . .

One thing pasal dye bile ondephone . Dye suke wat bunyi pelik-2 . macam errr . eak ? eeu ? hhmm . . dan sewaktu denGannye . Dengan care dye wat bunyi tue wat saya gelak act . Next , dye mengingatkan saya kepda someone which is Amir Aizat Ryzal . . tapi dye lagi suke mengade-ngade n macam-2 . haha ! pelbagai an an . . . Dye suke wat muke pelik-2 jugak bile snaping pixcHa . Nanti saya tunjuk au . .


hehe ! Alamak , Lupe la plak . . nak gitau dye tue sape . Hahaha ! Nape dye Shafuan atau Muhamad Shafuan bin Abd Halim . . . Dye tua setahun act , 10 Feb nieyh 19 tahun daa dye . . Dye stay kat Shah Alam and blAja kat UITM Puncak Alam ,kalau tak siLap saya la an awak an . ? dYe budak medical imaging student . . heeee ~ Dye anak ke-3 macam saya ! hahaah ! tertibe jerp an . . Before tHis an dye suke cakap saya suke gelak . . tapi sekarang dye pOn suke gelak ! Sibok jerp an . :-D

So , tadaaaaaa !




LikE this pic anyway sbb pakai pink ! haha . =D
jGn perasaan eyh awk sbb saya agy coomEL .







okaYh ! tue la dye . . Lagy pasal dye is dye suKe hilang . Yeah KARMA saya tahu . Haha ! padan muke kau Shidaa , dulu kau suke an hilang tetibe bile text orang kan . . hehe . Then lepas hilang , dye muncul balik . . and wat macam tak dek ape-2 jaDI . Haha ! kite sama ar . geerrr ~ SewiL . Nak cakap agy ? dye Coomeel an . Haha , k dah diam ! errmm and dye someone yang peMALu kot . agaknye laa . Macam abang sya a.k.a Mohd Arief Bin Mohd Nasir . . errmm k daa lupekan .

eRMM huh ? mEnde ? Nak tengok muke dye agy ? alaaa . . tak yah laa . . nanti aWakk nak ! haha . Gurau-2 . . eErmm kayh kayh . . nak tunjuk la nieyh . .



Daah cukup ! Pandang lelame plak . Takyah usHa lebih-2 la . haha . Opsss lupe nak kecOh , kitorang an kenal an dalam FB , msg and gak Skype , owhh tweet-2 jugak . kitorNg tak perNah jumpe . And dye nak jumpe saaya , camtu gak saya . haha ! Alhamdulillah , bersyukur act dapt kENal budak gedik neiyh sebab ape pon tak tau laa . tapi suke la kawan dengan dye . . Dye macam-2 kot ! haha . . .

Harap dapat jumpe dye tak kire la bile , hehe and dont forget utk bLaNja saya pizza ! Dye kawan saya sAmpai bile-2 . . Hehe ! sAya panggil dye 'awak , Shafuan wan , wan , atOk , *** dAn lain-2 . haha ! saja gediK .

Dahh la , Tieyh cakap lebih-2 tak privacy ah ! haha . K dah diam . =P

last-2 , sowry eyh curi gambar aNda ! =D

4 comments:

  1. adooi , da jatuh cinte ek kak shidaa ?? hihihi . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAA ! Belom jatuh cinta agy laaa . .
      BTW , nieyh sape yea . ? =D

      Delete
  2. awk la perempuan gedik dlam dunia ! nk cite psal bf saye ! saye benci awk ! jom kite jumpe face to face la ! ko dok mane ? bak sini aku dtnag umah ko ! sengal la kau nieyh ! dlu dgan mamat mane ntah ! skrang mamat aku pon ko nk kebas ! sengal ! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aya here ! HEY KAMU !! jgan nk mcm2 gan sis saye nieyh ! aku tampar kang mulut mu tue ! mcm bontot ayam ! mesti ko tue tk brape cantik ! tue la kekasih lari ! padan muke ! :P :P

      Delete