Si CooMEL ! =D

Thursday 19 January 2012

Join lawatan under GM

HAHA ! heLLo-2 . . saja jerp nieyh nak kecoh yg Shidaa an gie Parit Buntar sbb Perdana Menteri dtg owhh . . aL-kisahnye tanak pon join . . tpi sian kat budak sorang tue . . heeee . Act , lepak-ing kat sane dari kol 8pg smpai kol 6ptg . Tapi kitorng mintak cikgu balik sebb daa tak tau nak buat ape kat situ .

Memang bAnyak bende la ade . Banyak bende act yang menarik dari segi brangan and decoration , sygnye . . Camera takdek , pHone pLak screen gedik nak mintak off sbb nak balik Kampung . haha ! tak leyh blaa . tapi mmg cmtu laa . SO , ape jadi ? saya dgn muke tak malu nye mintak dak perempuan yg lain , tapi yeah dorang nk gune

Last , jumpe Aliff tepi jalan . . pinjam phone dye . .haha ! thanks utk anda . Disbbkan kesian dye takdek phone kasi balik at dye , an wat muke kesian kat Izwan mintak camera . Haha , berkat usaha yang gigih bertemankan muke yang takleyh bla . Akhirnya saya dpt gak iu camera .

so , here we go . . !



toomey binatang nieyh , tapi saya takut ! haha .



















kayh laa . dah sudaa ! cite dye aKu balik dari bEnde aLah nieyh , aku demamm , batuk and Flu . Terbaik . an an ? Tue laa senior kate jgn duk kat tempat panas tue . Degil . Nah amik balasan ! haha .

pesanan : Dgr nasihat org tau , majUkan sukan untuk negara . Ah tetibe . kayh dah Diam ! haha .. <3 <3 <3

0 comments:

Post a Comment