Si CooMEL ! =D

Tuesday 10 January 2012

Bile Bosan ?

Bosan/Boring a.k.a Bored ?




HAHA ! manusia yang normal , confirm akan rasa itu .Kira sintom atau wabak 3B nieyh memang terkenal laa . kALau manusia normal tue , memang takan dapat lari la dari wabak nieyh . Camtu gak ngan aku . So , 3B itu akan dirasai apabila diri ini tidak ade ape untUk dibuat . Tapi an , bagi aku kalau dah in the mood 'malas' . Sume bende pon jadi 3B . Jadi langkah penyelesaiannya untuk aku dea 3 cara , tapi hakikat sebenar banyak laa. .Aku amik 3 yaNg lazimnya aku wat eyh . .

1 - Aku akan cari phOne , then aku kacau orang . Nasib la sape yang kene tue .
2 - Aku akan cari makan ! Haha .
3- Aku akan cakap sorang-2 . Like cam orang giler tue .

So , nieyh yang selalunye aku wat laa. . . Banyak agy actually , nk cite sampai bile pon kan takan habis . . Sebenarnya cara aku tak bagus macam kurang sihat camtu . Anda yang coomel di luar sana jgn ikot eyh . Try gunakan masa 3B tue dengan benda yang berfaedah au . Macam :-

a - Study
b - Exercise
c - Kemas umah
d - cari maklumat
e - wat amal ibadat

dan lain-2 . Jadi tahun baru nieyh , sama-2 la kita tuka ape yang kite wat semasa 3B dgn perkara yang berfaedah dan bermanfaat , Insya-Allah .

0 comments:

Post a Comment