Si CooMEL ! =D

Sunday 12 August 2012

Now .


Now ? gerrr ~ a lot of thing yang jadi sekarang . Lame kot tak update bagai . 

Rase cm tak funtion bende alah nieyh .So , back to the story . Sekarang , Alhamdulillah dah start sambung belajar . Katne ? Melaka sial . Haha . Ayat Melaka agak kasar di situ an . At last , amik Pharmacy sebagai course nanti kat MiCost stand for Mellaca InternationaL College Science and Technology . . 

Ramai jugak yang bertanya asal Pharmacy , tak Doktor ? Perghh ! Gile laa nak amik medik . Tak tercapai di akal ku kot . Lagi pon SPM dapat 6A jea . Susah nk involved dalam medik nie . Pharmacy pon not bad what . Sekarang Pharmacy di perlukan okay sebab dunia sekarang nieyh di banjiri dengan pelbagai penyakit . kan kan ? 

 Let's talk about subjects . Aku amik 5 subjetcs so far . 
Antaranya ialah :- 
 1. Fundamental Pharmaceutics Practice 
2. Introduction Pharmaceutics
 3. Pharmaceutics Chemistry 1
 4. Mathematics 1 
5. Life Science . 

 Banyak benda perlu tahu , faham dan hafal . Lihat permainan nya di situ . haha . Wajib nak suruh aku jadi rajin lah nie an . Kayh thanks . Mungkin sebelum ini aku di ibaratkan seperti hidup  di bawah tempurung . Bukan fasih dengan ubat dan bahan bacaan . Yeah itu lah aku . Aku tetap aku .

   Belajar di sini bermakna penetapan semestinya di  hostel . Hostel - Merahvilla . sejenis apartment . 3 bilik , 2 bathroom and ada juga living room and kitchen . hehe . Normal jea lah . takdek teruk sangat tak dek semenggah sangat . Boleh-2 saja . This will be continue ! haha . =D #penat .

0 comments:

Post a Comment